Alla inlägg den 16 november 2010

Av Lizza - 16 november 2010 13:45

www.tv-links.eu här finns filmer och tv-serier att titta på, fast utan svensk text


www.zedge.net gratis ringsignaler, bilder, skrivbordsunderlägg osv


www.recept.nu massor med recept särskilt avancerade recept från massor med kockar, slipp köpa kockböcker, min favoritkock är Leila Lindholm


http://www.thebreastcancersite.com/clickToGive/home.faces?siteId=2 Här kan du med ett klick gratis skänka en mammografi, klicka oxå på de flikarna Hunger, Child health, Literacy, Rainforest och Animal rescue för att gratis ge mat, barnhälsovård, skolböcker, skydda naturområden och djurvård/mat.

http://twilightguide.com/tg/ här finns allt om Twilight-filmerna; roliga och intressanta videos, tävlingar, fina bilder och info om allt möjligt


Av Lizza - 16 november 2010 13:38

De flesta i min ålder har ungefär 200 vänner på facebook, jag har ca 50 och är nöjd med det. Hellre en riktigt bra vän än flera ytligt bekanta. Folk kan väl inte ha 200 vänner på riktigt eller hur? Det är bara såna man har träffat på fester och liknande. Så då tycker man ju att folk inte bryr sig så mycket om vilka ens vänner är på facebook. Varför har jag då på sistone blivit av med facebook-vänner? Jag har inte blivit ovän med någon. Visst jag har inte träffat de på sistone, men hur kan man säga upp detta på facebook, då tror jag ju att de är sura på mig. Jag fattar inte hur de kan vara så oartiga! Ska jag skicka en ny vänförfrågan för att visa att det inte är ok, eller fattar de inte den hinten? Vad tycker du? Har du varit med om detta? Varför tror du detta har hänt?

Av Lizza - 16 november 2010 13:27

Igår på tv gick serien Ung o bortskämd. Det var så roligt när en tjej inte visste hur man använde en mopp och trodde att den skulle ner i hinken. Och när de blandade olika färger i tvätten. De fick i alla fall lära sig av sina misstag, och det är den bästa metoden för att lära sig något tycker jag. Jag blir så förbannad och chockad över dessa bortskämda ungar! Snacka om curlingföräldrar... Särskilt Olgas mamma tycker jag är värst när hon hela tiden försvarar sin "oskyldiga ängel" och ska hjälpa henne att packa för att ge sig av. Visst jag kan förstå föräldrarna lite, vem vill inte skämma bort sitt barn och vem vill inte att barnet ska ha det bättre än man själv hade under uppväxten, men ändå. Det finns gränser! Jag tycker man kan skämma bort sin unge till 10-års åldern, sen kan de själva. De måste kunna klara sig på egen hand och inte snylta på sina föräldrar. Föräldrarna är ju deras slavar. Vad tycker du? 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Jag är en 24-årig tjej och i denna blogg får ni mest läsa om vad jag tycker om olika böcker och filmer, men oxå allmänt om mitt liv.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilka är bäst: Twilight-filmerna eller böckerna?
 Filmerna
 Böckerna
 Vet inte
 Det beror på vilken film
 Det beror på vilken bok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards