Direktlänk till inlägg 26 mars 2011

Ny sorts korv

Av Lizza - 26 mars 2011 12:12

Korv är något som passar till det mesta eller hur? Jag brukar göra grytor och blanda med ris/bulgur eller något liknande, creme fraiche och grönsaker. Fast det är ju också bra när man är stressad att bara snabbt steka korvarna och ha mos till. Gott och enkelt! Jag är ju medlem i Smartsons testpanel och vill såklart tipsa dig om en ny sorts korv ifrån Lithells. Och gratis är det:) Det som verkar så bra med korven är hög kötthalt, inget skinn eller onödiga tillsatser. Perfekt till barnen. Video finns här om korven:

http://www.youtube.com/watch?v=mNqsUevZwBk


Här kan du ansöka om att få testa detta:

http://smartsontestpilot.se/lithells/bli-testpilot/?utm_source=testpilotstips&utm_medium=email&utm_content=knapp&utm_campaign=Barnensgrillkorv_TP


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lizza - 13 juni 2012 13:39

Vill du precis som mig också testa en ny sorts drickyoghurt så ska du titta hit! Du kanske också tycker det är praktiskt med denna dryck och tycker om när där är aktiva bakteriekulturer? Märket heter My monent och är ifrån Lindahls mejeri. Här är e...

Av Lizza - 29 februari 2012 10:34

Visst är det bra med snabbkaffe, enkelt och gott. Gevalia brukar oxå vara favoritmärket så därför vill jag tipsa om att få bli testpilot på Gevalias snabbkaffe: http://smartson.se/files/Kod_till_bloggnatverk.txt     ...

Av Lizza - 18 maj 2011 15:23

Färdigrätter är oftast inte goda eller nyttiga, men nu har Findus kommit med de nya World selection och de ser fräscha och nyttiga ut! Vill du oxå testa de, gå in på: http://smartsontestpilot.se/findus-world-selection/bli-testpilot/ Video finns p...

Av Lizza - 4 maj 2011 12:44

Det är alltid så roligt eller hur att testa något nytt att äta. Jag är verkligen nyfiken av mig. Såklart blev jag oxå nyfiken på Arlas nya kesella, som du oxå kan få testa på denna sida: http://smartsontestpilot.se/arla-koket-kesella/bli-testpilot/...

Av Lizza - 4 maj 2011 12:38

Jag läste nånstans att datorer har en ungefärlig livslängd på 5 år, så då fick jag lite panik för det är min dator. Jag vill verkligen inte att hårddisken ska krascha eller något! Så mycket viktigt som jag har på datorn, halva mitt liv ju! Men jag ha...

Presentation

Jag är en 24-årig tjej och i denna blogg får ni mest läsa om vad jag tycker om olika böcker och filmer, men oxå allmänt om mitt liv.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilka är bäst: Twilight-filmerna eller böckerna?
 Filmerna
 Böckerna
 Vet inte
 Det beror på vilken film
 Det beror på vilken bok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards